Loading...
Support2017-04-24T05:57:31+00:00

Wij staan altijd voor je klaar!

Als dienstverlener voor MKB ondernemers biedt Staff Software & Support sinds jaar en dag ondersteuning middels onderscheidende softwareoplossingen en aanpalende dienstverlening. De door ons ontwikkelde software geeft meer sturing en controle op de dagelijkse operatie waardoor rendementsverbetering gerealiseerd kan worden. Daarnaast zorgen wij er, met zowel onze implementatietrajecten van de software, onze trainingen, onze coaching- en consultancytrajecten en met onze dagelijks bereikbare support voor, dat je het maximale uit onze software haalt.

Implementatie

Onze standaardimplementatie, welke is inbegrepen in de aanschafprijs van de software (je betaalt hiervoor dus niets), bestaat uit de volgende onderdelen:

Meer over implementatie

Trainingen

Haal het maximale uit de software.

Onze trainingen zijn er op gericht om jou en je medewerkers te leren, het maximale uit de software te halen. Want hoe beter de software wordt gebruikt, hoe groter de kans op positieve resultaten. De trainingen zijn onderverdeeld in drie categorieën:

  • Implementatie van de software

  • Instructie trainingen voor het gebruik van de software

  • Trainingen voor het verbeteren van het rendement.

Kijk voor inhoudelijke informatie over deze trainingen, de kosten en de wijze van inschrijven op onze verschillende product websites: HorecaManager, CateringManager of PersoneelsManager.

Meer over trainingen

Coaching

Wekelijkse prestatie verbetering.

Onze coaching bestaat uit het begeleiden van een bedrijf, locatie, afdeling of leidinggevende. Met deze begeleiding helpen we om de prestatie wekelijks te verbeteren. Dit doen wij door de volgende stappen te volgen:

  • Bespreking van de prestatie

  • Vaststellen van de te behalen doelen

  • Vastleggen van de acties om de prestatie te verbeteren

  • Aanleren van de benodigde vaardigheden

  • Evalueren van de ingezette acties om de prestatie te verbeteren

Met deze manier van coaching wordt niet alleen de prestatie verbeterd: ook wordt het continue proces om de prestatie te verbeteren aangewakkerd. Bovendien vindt borging plaats binnen een afdeling of bij de leidinggevende. Kijk voor meer informatie op onze product websites: HorecaManager, CateringManager of PersoneelsManager.

Meer over coaching

Consultancy

In dienst staan van de performance verbetering van jouw bedrijf.

Wij kennen diverse consultancytrajecten die, uiteraard, allen in dienst staan van de performance verbetering van jouw bedrijf. Een consultancy traject kan ook, gegeven jouw wens en de actuele situatie, bestaan uit een interim traject. Wanneer een tijdelijke vacature is ontstaan of er is behoefte aan een verandertraject wat intensief begeleid moet worden, dan kunnen onze interim-managers je helpen.

Consultancy trajecten zijn maatwerk en worden geheel afgestemd op jouw behoefte. De kosten van een consultancy of interim traject zijn geheel afhankelijk van je vraag c.q. je problematiek. Vooraf wordt een intake gedaan en de vraagstelling geformuleerd. Op basis van deze intake worden de kosten overlegd. Heb je interesse in een consultancy of interim traject of wil je hier meer informatie over? Bel dan met 010 218 98 66 of mail ons met je vraag.

Meer over consultacy

Service Desk

Snel antwoord op je vragen!

Hebt je een vraag over onze software of kom je ergens niet uit, neem dan contact op met onze Support afdeling. Onze medewerkers zijn zeer bedreven in alle mogelijkheden van onze software.

Dagelijks staan zij gebruikers van onze software telefonisch te woord. Bijna alle vragen kunnen zij direct voor je beantwoorden. Als het voor een goede uitleg nodig is, nemen zij in overleg met jou, op afstand je scherm over om samen met jou door de software te navigeren. Als een vraag niet meteen beantwoord kan worden hoor je wanneer je daarover, op korte termijn, wordt teruggebeld.

Meer over de service desk